Czyste Powietrze - wniosek o wydanie zaświadczenia
Osoba fizyczna, która zamierza złożyć wniosek o przyznanie podwyższonego poziomu dofinansowania do wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej u powinna uzyskać od wójta, burmistrza lub prezydenta miasta (zgodnie z miejscem jej zamieszkania) zaświadczenie o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka jej gospodarstwa domowego.
Ważne; wydanie zaświadczenia następuje na żądanie osoby fizycznej w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku.
Minister Klimatu rozporządzeniem z dnia 2 października 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1713) określił wzór żądania o wydanie zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego:
- Żądanie wydania zaświadczenia o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka jej gospodarstwa domowego (pobierz druk).
Prawidłowo wypełniony wniosek można złożyć drogą:
- osobiście w Urzędzie,
- za pośrednictwem poczty polskiej,
- przez platformę ePUAP.
Szczegółowe informacje nt. Programu Czyste Powietrze znajdują się na Portalu Beneficjenta: dowiedz się więcej>>>
Infolinia (czynna w godzinach 8.00-15.00): 12 422 94 90 wew.2